22 Mayıs 2014 Perşembe

Aşk Dolusu Tepsiye...





Merhaba Eli. (Sana Eli. demek çok hoş blogum)
seni çok boşladığımın farkında olup hasta hasta olsa da yazmaya geldim. (:
Sahi hasta demişken ben grip oldum da azıcık :/ Neyse ki şuan düne oranla az da olsa iyiyim.
Sana yazmadığım süreçte neler yaptığımı anlatmak isterim ki benim boş vakitlerim hep hobidir bilirsin.
(Canım blogum her ne kadar sana çok geç zamanlarda uğramış olsam da , sana yazmak çok hoş biliyor musun ?)
bir keçedir bir boyamadır gidiyor benim hobi vakitlerim (:
sana bir önceki postumda anneler günü için hazırladığım hediyelerimden bahsetmiştim ve nihayetinde onları teslim ettim son halini görmek istersin değil mi ? işte hediyelerimin tüllenip anneye gönderildi bile (:



benim bu güzel hediyelerimi görüpte yaptırmak isteyen çok sevimli müşterilerim oldu ve ben şimdi onları yapmaya başlıyorum bile..
Birincisi Beril hanım ki o ayağını sürüyüp geldiğine inanıyorum , çok sağolsun.
Beril hanım tepsimizden istedi ve dekupaj desenini kendi seçti bizde eşiyle adını yazdık dekupaj kağıdımıza , herkese özel çalışıyoruz sonuçta (;
eminim bu şirinliği görünce de çok sevinecek Beril hanım.
Beril Hanım ve Eşinin İsminin Yazılı Olduğu Tepsimiz ;

tepsimizin tutacak kısımlarında da çiftimizin ismi yazıyor detaylı hali resimde ;


ve tepsimiz hazır



İyi Günlerinizde Kullanın Beril Hanım.

sizde sipariş vermek isterseniz ; kendindenhunerli@gmail.com'dan benimle iletişime geçebilirsiniz
.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder