6 Mayıs 2014 Salı

Boyamalara Son Hız Devam. .


Selam blogum uzun zamandır seni hiç yoklamamışım ben
Oysa yazmayı ne çok seven birisiyimdir , hoş iş güç derken buraya hiç ayıracak vaktim kalmıyor ki...
Bu yeni yazımda neler anlatacağım sana... Malum anneler günü (Mother's Day) ben de her zaman şık sadelikten yana , el emeklerine çok değer verip saygı duyan olaraktan kendi çabalarımla bir şeyler yapmak istedim. Aklımda fikirler döndü durdu bi sonra hayalimi yansıtmak istedim gerçeğe şimdi söyleyip süprisi bozmayalım sırasıyla koyarım nede olsa ;)
boyama aşamasında olanlar ;




ve veeeee hazır ;




sizde sevdiklerinize farklı hediyeler vermek istiyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz (:

dahası sonraya inşaAllah , şimdilik çıkmam lazım görüşürüz Eli.
iletişim ; kendindenhunerli@gmail.com
İG için ; http://instagram.com/kendindenhunerli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder